Urmareste Comanda

Alba ca Zapada stie cat de importanta este pentru tine o masa servita bine si la timp. Asa ca a ordonat Piticului de Serviciu sa stea non-stop cu ochii pe comanda ta si sa-ti solutioneze orice problema. Tu doar trimite-i mesajul tau, suna-l sau vorbeste cu el online, pe LIVE Chat!

Datele tale

Informatii despre comanda



Inainte sa ne trimiti e-mail sau sa intri pe chat cu Piticul de Serviciu te rugam sa citesti si intrebarile de mai jos, poate iti vor raspunde la nelamuririle pe care le ai. Daca nu, speram macar ca te vor amuza si fi sigur ca vom raspunde oricum cat mai repede, in scris observatiilor tale.

Comanda intarziata:

1

Intrebare: Ati primit comanda mea?
Raspuns: Chiaaaar acum, ar trebui sa fi primit emailul Eater de confirmare de la Piticul de Serviciu. Acolo afli sigur in cat timp va sosi mancarea comandata de tine.

2Intrebare: Comanda mea a intarziat fata de timpul specificat in e-mail. Care este motivul?
Raspuns: Alba ca Zapada estimeaza timpul pana la livrare in functie de numarul de Pitici Soferi si de distantele de parcurs. Apoi gandeste-te si tu la trafic, la vremea de afara, la paradele de hamsteri, otravirea Albei ca Zapada sau invaziile cu extraterestri. Daca nu ne loveste nicio calamitate, mancarea ta va ajunge in cel mai scurt timp, odata cu scuzele noastre pentru intarziere.

3Intrebare: Comanda mea a intarziat mai mult de 20 de minute. Cum sa procedez?
Raspuns:  Inseamna ca e ceva  neuzual asa ca te rugam sa ne trimiti un e-mail la office@eater.ro si o sa solutionam imediat orice problema ar fi.

Comanda neconforma:

1Intrebare: Tocmai ce-am primit comanda, dar imi lipsesc cateva lucruri. Ce ma fac?

Raspuns: "Foarte jenant" ar zice Piticul Sofer! Nu e nimic mai ravasitor decat sa te astepti sa vezi un pui fript si sa nu-l mai vezi.  Hartuieste-l pe Piticul de Serviciu si-o sa-si indrepte greseala inainte sa spui Alba ca Zapada. De e zi, de e noapte, poti sa dai de Pitic prin Chat, email sau telefon.

2Intrebare: Mancarea mea a ajuns rece. De ce?
Raspuns: Verifica ora la care ai plasat comanda si daca a ajuns in timpul transmis de noi te rugam sa ne dai un e-mail cu codul comenzii si numele restaurantului de la care ai comandat. Daca e nevoie, chiar "Alba ca Zapada" va suna la restaurant sa-i atentioneze si sa se asigure ca aceasta problema nu se va mai repeta.

Modificari comanda:

1Intrebari:

Mi-am plasat deja comanda, dar vreau sa mai adaug ceva sau sa dau instructiuni suplimentare.  Cum fac?
Am scris ca vreau sa vreau sa mi se livreze mancarea, dar vreau de fapt sa o ridic eu insumi. Cum schimb ?
Am scris ca platesc ramburs, dar vreau sa platesc cu cartea de credit. Cum schimb?
Raspuns: Daca vrei sa schimbi orice in comanda ta, spune-i Piticului de Serviciu si el o sa se ocupe, daca mai e posibil. Poti sa-l rogi frumos pe chat, email sau la telefon, in orice ora din orice zi. Daca e nevoie, chiar Alba ca Zapada va suna la restaurant sa se asigure ca au facut schimbarile, daca le-ai solicitat in timp util.

2Intrebare: Vreau sa-mi anulez comanda. Cum fac?
Raspuns: Din pacate comenzile nu pot fi anulate decat in primele 5 minute dupa plasarea comenzii. Ne pare rau, dar asta e regula cu mancarea gatita

Altele:

1

Intrebare:  Persoana care mi-a adus mancarea nu arata corespunzator  sau  a fost nepoliticoasa. Cum procedez?
Raspuns:  Ne pare rau! Te rugam sa ne trimiti un e-mail cu problema aparuta si sa ne dai, daca ai retinut, si numele curierului sau Piticului Sofer care are livrat comanda ta. Te asiguram ca pe viitor nu vor mai aparea astfel de probleme. Speram ca mancarea a fost  pe gustul tau.

2

Intrebare: Costul mancarii sau al transportului e mai mare decat cel prevazut pe site. De ce?
Raspuns: Din nou, te rugam sa ne trimiti un e-mail in care sa ne spui codul de comanda si Piticii or sa verifice de ce s-a produs aceata diferenta de pret. Stai linistit, daca este greseala Piticilor Eater iti vom restitui integral diferenta de pret , cu scuzele noastre.