Intrebari Frecvente

1

Cine este Eater?

Suntem o familie de sute de restaurante, patiserii, cofetarii, crame si depozituri de vinuri pentru care am dezvoltat un sistem eficient de comanda si livrare  prin care clientii mananca intr-un singur click.

Cu Eater iti comanzi mancarea preferata de la oricare dintre sutele de restaurante din Romania…suntem peste tot.

 

2

Cum folosesc Eater?

Tu ne dai codul tau postal si piticii nostri gasesc restaurantele din apropierea ta. Trebuie doar sa alegi din meniu si sa comanzi. Restul facem noi. Tu doar mananci!

 

3

Cum ma inregistrez pe Eater.ro?

E foarte simplu:

* Acceseaza linkul “Creaza cont nou”, din pagina principal, dreapta sus.

** In sectiunea “Utilizator nou” adaugi adresa ta de e-mail si parola dorita…dai click…si esti EATER!

 

4

De ce sa ma inregistrez pe Eater?

Inregistrarea este necesara pentru ca piticul sofer sa iti poata aduce mancarea comandata la tine acasa intr-un mod eficient.

 

5

De ce nu ma pot inregistra pe Eater?

Verifica daca ai introdus corect adresa de e-mail, parola si campurile obligatorii pe care trebuie sa le completezi la inscriere. Daca tot nu poti sa te inregistrezi, ne poti trimite un e-mail la adresa office@eater.ro sau intra pe Live CHAT si discuta cu Piticul de Serviciu, e mereu online.

 

6

Cum comand online?

Alege dintre restaurantele noastre, rasfoieste meniul si comanda (ce ai vrea sa mananci intr-un click). Daca va fi nevoie, alege cu grija si pofta ingredientele specifice (ex. topping de pizza). Cand esti gata apasa butonul COMANDA si Piticul de Serviciu iti va raspunde de indata.

 

7

De ce sa comand online?

Devii Eater intr-un click si te bucuri de……..tot tacamul “Eater”si toate serviciile Piticilor:

        - dureaza mult mai putin in comparatie cu comenzile telefonice, nu pierzi timp cu transmiterea datelor de livrare

–        comenzile tale sunt tinute minte pentru a comanda usor mancarea preferata;

–        specifici o singura data datele tale de contact; a doua comanda ajunge si mai rapid, adica a doua oara doar dai click pe pitic.

–        salvezi  la preferate restaurantele tale dragi.

–        in plus …. castiga diverse premii, LEII Eater sau Cupoane Eater.

 

8

A ajuns comanda mea?

Daca ai primit raspunsul Piticului de Serviciu pe e-mail, restaurantul deja s-a pus pe gatit. Piticul de Serviciu asteapta semnalul de start de la restaurant si pe loc iti trimite si tie raspunsul pe e-mail cu timpul estimat de restaurant. Tot acest schimb de mesaje ar trebui sa dureze mai putin de 5 minute. Daca timpul a trecut, discuta ONLINE cu Piticul de Serviciu si el iti dezleaga misterul...intr-un click.

A! Nu uita sa verifici si in Spam. Cine stie!

 

9

De ce nu pot trimite comanda mea?

Atentie: Ca sa poti sa comanzi online de la Eater trebuie sa fii inregistrat si sa completezi adresa de livrare si datele tale.

 

10

Unde-i masa mea ?

Comanda ta a fost trimisa catre restaurant, care estimeaza timpul necesar pentru pregatire. Ca raspuns la comanda ta, Piticul de Serviciu iti spune in cat timp ajunge Piticul Sofer la tine. Daca Piticul Sofer a intarziat, cheama-l in ajutor pe Piticul de serviciu, e mereu online.

 

11

In cat timp se livreaza comanda mea?

Cum ai apasat COMANDA, restaurantul se pune pe gatit. Comanda ta va fi onorata cat mai repede posibil in termenul de livrare specificat pentru zona ta. Acest termen se calculează incepand cu finalizarea comenzii tale.

 

12

Comanda intarzie

Te rugam sa tratezi  in mod flexibil termenul de livrare specificat, in limita a 5-20 minute. Din experienta stim ca intarzierea din cauza conditiilor meteo nefavorabile  sau a conditiilor din trafic este fireasca. Despre starea comenzii te poti informa accesand linkul “Comanda Mea” sau daca apelezi la Piticul de Serviciu din pagina principala. Vei  primi in cel mai scurt timp informatii despre situatia comenzii tale.

 

13

Pot sa-mi schimb comanda odata ce am trimis-o?

Se poate. Dar daca restaurantul a inceput deja sa prepare comanda ta, nu o mai poti schimba. Regula “a la Alba ca Zapada”: daca tu te grabesti, si  EA se va grabi pentru tine.

 

14

Cand vreau ceva extra la comanda mea cum procedez?

Ne poti trimite indicatiile tale speciale in doua locuri:

- pe fereastra pop-up ”Adauga in cos”, sub pret si cantitate ai un loc unde poti trece instructiunile speciale pentru produsul selectat;

- pe pagina de “COMANDA” unde  ai  sectiunea “Indicatii speciale sau comentarii pentru aceasta comanda”.

 

15

Costa ceva in plus?

Nu adaugam niciun leu in plus la preturile listate de restaurante,  garanteaza Alba ca Zapada. În plus, vei beneficia de toate promoţiile aplicate de Eater sau de restaurantele partenere. La Eater.RO nu este comanda minima. Avem o taxa de transport, intre 9 si 15 lei, in functie de km, care se calculeaza in functie de distanta de la restaurant pana la adresa de livrare si este calculata pentru fiecare restaurant in parte.

 16

Daca totu-i gratis, voi cum traiti?

Trebuia sa vina si intrebarea asta. Pentru fiecare comanda obtinuta, Alba ca Zapada primeste de la restaurante un mic procent din incasari. Atat!

 

17

Mi-am uitat parola. Ce fac?

In cazul acesta da click pe linkul “Ti-ai uitat parola?”din pagina principal. Pentru ati reseta parola trebuie sa specifici adresa ta de e-mail si iti vom trimite imediat un link pentru a ajunge inapoi in contul tau.

 

18

Am Eater si in orasul meu?

Cum am spus, livram in toata Romania. Desigur la lansare, multe contracte cu Restaurantele sunt in curs de semnare... Asa ca fa tu cautarea de restaurante dupa orase si vezi daca suntem prezenti in localitatea ta. Daca nu suntem si stii vreun restaurant, pizzerie buna, cofetarie sau patiserie ce nu le-ai gasit la noi, te rugam sa ne contactezi  si sa ne transmiti datele lor de contact. Piticii se pun pe treaba pentru a active cat mai rapid orasul tau si localurile disponibile. Iti multumim! Te vom anunta de indată ce serviciul respectiv va fi disponibil si în localitatea ta

 

19

De ce sa ma abonez la newsletter?

Pentru ca vei primi pe e-mail vesti despre restaurante, ravase cu promotii, si cupoane Eater.

 

20

Cum pot cumpara cupoanele Cadou Eater?

Nu poti. Cupoanele Eater le oferim clientilor fideli, care au acumulat in contul lor peste 2000 de puncte Eater. Citeste mai mult la Fidelitate si “Leul Eater”.

 

21

Cum se foloseste Cuponul Eater?

Intai trebuie sa stii ca cupoanele cadou sunt rambursabile numai cu plata online. Dupa adaugarea cererii de preschimbare vei primi pe adresa de e-mail cu care esti inregistrat codul cuponului. Acest cod trebuie introdus la finalizarea comenzii online. Codul Cuponului se va tasta in caseta dedicata si va va oferi pe loc reducerea corespunzatoare. Simplu.

 

22

Cum pot afla cate puncte am in contul meu?

In orice moment poti vizualiza in contul tau numarul de Puncte Eater disponibile, cat si numarul de puncte obtinute la fiecare comanda plasata, facand click pe nr. de puncte afisat in meniul tau de client.

 

23

Ce se intampla daca am sters din greseala e-mailul cu codul Cuponului Eater?

Nu e nici o problema. Ne poti trimite un e-mail la adresa office@eater.ro sau intra pe Live CHAT si Piticul de Serviciu te va ajuta bucuros...doar esti clientul nostru FIDEL.

 

24

Nu s-a aplicat Promotia la comanda mea. De ce?

Este regretabil. Verifica daca ai urmat indicatiile de aplicare ale restaurantului pentru Promtii. Sau daca te-ai incadrat in „Promotiile Eater”. Pentru  asta te rugam sa citesti „Regulamentul Promotiei Eater”.

 

25

Site-ul e sigur? Cum pot sa fiu sigur?

Stai linistit! Aplicam toate standardele de siguranta si comunicam catre restaurant numai ceea ce e strict necesar pentru comenzile tale. Mai mult, toate datele tale sunt stocate intr-un “seif” super-sigur pazit online de sute de pitici.

 

26

Si datele cartii mele de credit?

Nimeni nu vede nimic. Niciodata. Informatiile sunt transmise securizat si procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele Pay U. EATER ONLINE nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul tau.

 

27

Unde se fac reclamatiile?

Ne poti trimite un e-mail la adresa office@eater.ro sau poti accesa Live Chat din pagina principal, din partea dreapta sus.

 

28

La cine pot apela în caz de reclamaţii sau probleme nerezolvate?

Poti apela cu incredere la Alba ca Zapada, poti cere adresa ei in cazuri speciale la office@eater.ro.

Desigur, ca ultimă soluţie te sfătuim sa vizitezi paginile: http://www.anpcnet.ro sau http://www.protectia-consumatorilor.ro

 

29

Mai am o intrebare si nu apare aici.

Nicio grija, Alba ca Zapada detine toate raspunsurile. Intra direct in site si...trebuie doar sa o INTREBI.