Mar 22, 2016 - tips&tricks    No Comments

Despre linte !

linte

 

Linteare proprietati benefice pentru sanatatea inimii: cantitatea mare de fibre solubile, dar si de acid folic si magneziu contribuie sunstantial la diminuarea riscului de boli de inima, regland in acelasi timp nivelul colesterolului si reprezentand un inlocuitor ideal pentru carne, lintea fiind extraordinar de bogata in proteine si fier ( portie de linte furnizeaza organismului 60% din necesarul zilnic de fier).


Pentru cresterea rezistentei fizice: secretul multor sportivi, lintea furnizeaza organizmului doza mare de energie, creste rezistenta generala si puterea fizica, incurajeaza formarea masei musculare, fiind recomandata si in starile de convalescenta, in tratarea anemiei feriprive, in perioada de crestere pentru copii si adolescenti dar si in acele zile dificile din fiecare luna pentru doamne si domnisoare.
De asemenea, consumul de linte este benefic pentru diabetici, deoarece are un indice glicemic scăzut, ceea ce înseamnă că nu creşte prea mult nivelul de zahăr din sânge, deoarece contine fibre, taninuri şi acid fitic şi are, de asemenea, un rol fundamental de protecţie asupra funcţiei renale, un fapt ce trebuie luat în considerare de catre cei care suferă de diabet.
Un alt studiu realizat în cadrul Universității din Toronto (2013) și realizat pe un grup de 40 de adulți obezi sau supraponderali a arătat că un consum regulat de linte corelat cu reducerea aportului caloric timp de 8 săptămâni a dus la îmbunătățirea parametrilor sindromului metabolic, inclusiv reducerea rezistenței la insulină și a glucozei din sânge.

sursa foto: pinterest

Got anything to say? Go ahead and leave a comment!