Archive from June, 2015
Jun 21, 2015 - ingrediente sanatoase    No Comments

5 sugestii pentru o gustare sanatoasa

dieta sanatoasa

Gustări sunt o parte importantă a modului sănătos de viaţă. Gustari sanatoase pot ajuta furniza elemente nutritive suplimentare şi, de asemenea, contează faţă noastre cinci o ţintă de zi de fructe şi legume. Gustări sănătoase naturale ar trebui să fie consumate intre mese si va ajuta la dumneavoastră de sănătate şi de nutriţie. Nutritionistii recomanda ca gustări sănătoase ar trebui să conţină legume, fructe, nuci sau cereale. Gustări sunt o parte importantă a modului sănătos de viaţă. Gustari sanatoase pot ajuta furniza elemente nutritive suplimentare

Gustări sănătoase naturale ar trebui să fie consumate intre mese si va ajuta la dumneavoastră de sănătate şi de nutriţie. Nutritionistii recomanda ca gustări sănătoase ar trebui să conţină legume, fructe, nuci sau cereale.

Combinând gustări sănătoase cu o dieta sanatoasa si exercitii fizice duce la o bunăstare a sanatatii dvs.

Cinci idei de mai jos, pentru gustări sănătoase, sunt potrivite pentru toată lumea de la copii de şcoală pentru cele de la locul de muncă.

Avocado şi brânză sandwich facut cu paine integrala. Fructele de avocado sunt o sursa buna de vitamina E şi C, precum şi fiind bogate in fibre si potasiu. Acestea conţin, de asemenea, acid folic, o vitamina importanta pentru femeile gravide. Brânză conţine niveluri importante de calciu şi paine integrala este bogata in fibre.

Uscate chipsuri. Uscate banane chips-uri sunt adesea prăjit în ulei de nucă de cocos şi acoperite în miere. Bananele conţin niveluri ridicate de vitamina A si C. Ele sunt, de asemenea, bogate in potasiu. Adesea puteţi găsi chipsuri incluse în fulgi de cereale. Mare pentru un glucide impuls.

Biscuiti si branza. O gustare foarte populara după cină. Brânză este bogata în calciu. Biscuiti, de asemenea, iar cei integrali şi acestea sunt o sursa buna de fibre plus.

Salata de fructe. Puteţi combina oricare dintre fructe dumneavoastră preferate în această gustare, cum ar fi fructele de kiwi, mere, pere, şi nectarine

Humus în pâine pita. Humus in combinatie cu, usturoi şi, uneori, tomate, si pe deasupra presarari putin susan. Humus conţine fibre și fier; susanul este bogat in calciu.

Speram sa va placa.