Archive from July, 2013
Jul 25, 2013 - tips&tricks    No Comments

Consuma legume din belsug

Legumele, pe langa calitatile nutritionale pe care le au, ajuta si la oxigenarea celulelor epidermei, ceea ce inseamna ca lupta cu radicalii liberi. Fiind bogate in vitamine, legumele ajuta la regenerarea tenului, la catifelarea pielii si la mentinerea siluetei.

Fie ca optezi pentru morcovi, dovleac, cartof dulce sau oricare leguma rosie, galbena, verde sau portocalie, se merita din plin sa le consumi ca atare pentru a putea beneficia de sanatate curata.

Sparanghelul, salata verde si anghinarea sunt printre putinele legume pe care le poti consuma crude si care vin cu multiple beneficii anti-balonare. Talia ta se impaca bine si cu celelalte vegetale, cu conditia sa fie fierte.

Legumele, pe langa faptul ca te ajuta sa slabesti, iti vor stimula memoria, vei avea o mai mare putere de concentrare si o mai buna circulatie a sangelui.

In special legumele verzi, precum spanacul, broccoli sau ardeii verzi imbunatatesc vederea pe timp de noapte si totodata previn instalarea afectiunilor oculare degenerative.

 

 

Jul 24, 2013 - cocktail    No Comments

Sucurile naturale, perfecte pentru vara

Sucurile naturale racoritoare sunt reteta perfecta pentru zilele toride de vara. Nu doar ca energizeaza si racoreste, dar si aduc beneficii nebanuite pielii. Pielea va deveni mai moale si mai luminoasa, cu o tenta de stralucire naturala.

Sucurile facute in casa se beau dimineata, pe stomacul gol, pentru ca vitaminele, mineralele si continutul de apa sa fie cat mai bine asimilate.

Din astfel de sucuri nu trebuie sa lipseasca morcovii, merele si castravetii, pentru ca ajuta organismul sa scape de toxine, care se vad inclusiv la nivelul pielii. In plus, sucurile naturale curata rinichii, ficatul, dar si sangele.

Din sucurile pe care le prepari in casa, din fructe sau legume proaspete, nu trebuie sa lipseasca merele (bogate in fier), sfecla (detoxifiant natural), varza, (contine glutamina, ce curata sistemul digestiv), morcovii (sursa naturala de caroten), telina (elimina toxinele si mentine sanatatea rinichilor) sau spanacul (datorita mineralelor alcaline, ce curata tesuturile).

Un suc energizant poate fi si cel din citrice (grepefruit, portocala, jumatate de lamaie), preparat in propria bucatarie cu un storcator manual de citrice. Sau limonada, o bautura naturala ce poate fi consumata oricand.

Jul 22, 2013 - tips&tricks    No Comments

Cum sa ai un bronz perfect, de durata

Este vara si cald, atmosfera este caniculara, numai buna pentru plaja, mare si un bronz perfect.

Si daca am adus in discutie bronzul, pentru a-l avea perfect, nu doar prin expunerea la soare il vei dobandi. Ci si alimentatia este foarte importanta!

Incepe prin a introduce in regimul tau alimentar mai multe surse de antioxidanti, cum ar rosii, morcovi, mango, fructe de mare etc.

Rosiile sunt bogate in licopen, un antioxidant care poate reduce roseata si inflamarea pielii. Asadar, in special in aceasta perioada, este indicat sa consumi rosii la cuptor, la gratar sau suc de rosii.

Alimentele bogate in betacaroten ca morcovii, caisele, varza kale, spanacul, cartofii dulci iti ofera un bronz frumos si durabil. In plus, scad riscurile insolatiei, iti protejeaza pielea si-ti ofera un bronz mai rezistent si mai intens.

Daca vrei sa ai un bronz de lunga durata, nu uita sa mananci alimente bogate in seleniu: fructe de mare, alge marine, cereale integrale, ciuperci, nuci braziliene, migdale, alune, galbenus de ou etc.

Aceste alimentele bogate in seleniu nu doar ca te ajuta la intensificarea bronzului, dar te si ajuta la prevenirea arsurilor solare, la imbatranirea prematura a pielii etc.

De asemenea, nici alimentele bogate in vitamina A si E nu trebuie omise, pentru ca stimuleaza productia de melanina si contribuie la elasticitatea pielii. Asadar, pe toata perioada verii include in alimentatie broccoli, sflecla rosie, fulgi de ovaz, mere, lamai, asparagus, mango, papaya, capsuni sau alune de padure.

Un alt factor important in obtinerea unui bronz natural sunt si acizii grasi esentiali Omega 3. Cum organismul uman nu produce singur astfel de substante importante, alimentatia este solutia salvatoare.

Nu doar ca acizii grasi Omega 3 previn deshidratarea si uscarea pielii, dar si scad riscul bolilor de inima, reduc inflamatia si promoveaza regenerarea celulara.

Daca iti place sa mananci fasole, mazare, nuci, fistic, peste (somon, macrou, ton sau hering), seminte de in sau de dovleac, alge etc, atunci esti pe calea cea buna! Te vei incarca din plin cu energie data de acizii grasi esentiali Omega 3 si vei avea un bronz perfect, de durata.

Pages:123456»